2011. július 2., szombat

Golden Camera díjátadó 2008 - Bill beszéde magyar felirattal [0.30-0.33 xD]

Sziasztok!
Ma jobb dolgom nem volt, mint egerészni az interneten és meg kell hagyni kicsit lezuhantam a székről (a röhögésben), mikor végignéztem ezt a vidit. Bill egy kicsit furi... xD mintha részeg lenne o.o vagy ez egy őszinteségi roham? xD Na ezt döntsétek el TI!! Amúgy Bill is szépen beégeti benne Tomot... xDxD figyeljetek 30 másodperctől! *.*

A részt talán még ma hozom... ;) de lehet csak később... :( alig van időm! Ne haragudjatok...

u.i.: a felirat néhol kicsit késik - bocseeeessz!! - de ha a itt nézitek: http://www.youtube.com/watch?v=FrgumHosSx8 talán jobb lesz! ^^

BYE: MELODDY

8 megjegyzés:

  1. Ez a gyerek nagyon kész! Miért nem vették el tőle legalább a mikrofont? Ot az a másik 3 hülye. Na meg is adtam a választ. :D Szeretem őket meg mittom én mi de olyan kis hülyék tudnak lenni.

    VálaszTörlés
  2. Jajj Bill, te kis butus.Ez miiiii??? Azért meglátszik azóta mennyit komolyodtak, te jó ég! Nagyon imádom őket! A részt pedig várom már türelmetlenül!!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon hülye!!!! Úr isten! Hogy csinálhat ijet a tesójával???? Hülye állat - már bocsánat a kifejezésé. Dii-san

    VálaszTörlés
  4. Nekem lenne egy roppant jó kérdésem. Hol volt ekkor David?? Meg akkor mikor írt a blogra. na erről ennyit. Lezárt téma...

    VálaszTörlés
  5. jogos! Én is egyet értek veled Eva! ÉS már hozom is a részt! és készülök egy új dizivel is mellette ;)) amúgy nem tudom merre volt David... és milyen blog? a csapatból én úgy tudom, hogy csak Tomnak van blogja!

    STELLA

    VálaszTörlés
  6. To nak van blogja. legalábbis az oldalukon ki van írva ♥Dii-san♥

    VálaszTörlés
  7. Igen, de.. na jobb ha az elején kezdem.
    Akkor a Th-nak még nem ilyen volt az oldala és Tom sem írt blogot az oldalukon, mivel nem volt. Hanem Bill- azon a bizonyos ominózus napon- felment az oldalukra és írt egy szép kis bejegyzést hulla részegen, hogy ő meleg. Aztán másnapra természetesen levették, mivel hazugság és egyebek, de aki szemfüles volt, elolvashatta.

    VálaszTörlés